Образователна игра, Headu, Математически лабиринт

  • Марка: Headu
  • SKU: HMU27514
  • EAN: 8059591427514

23,66 лв. / 12,10 €

Математическо ягство е игра за наблюдение, базирана на пресмятане и „бързо мислене”. Подготовка Разбъркайте белите номерирани карти и ги подредете във форма на квадрат 5 х 5. Разбъркайте целевите карти и ги подредете накуп до квадрата от карти. Карта…

Към пълното описание на продукта

Изчерпан

Този продукт в момента е изчерпан!

Искате го? Не се притеснявайте ! Моля, въведете вашия имейл адрес и ние ще ви уведомим незабавно, когато артикулът е отново на склад.

0 users joined the waitlist for this item.

Great! You have been added to the waitlist for this product. Please check your inbox and confirm the subscription to this waitlist.

0 users joined the waitlist for this item.

Гарантирано безопасно плащане

Уважаеми клиенти,
* Уведомяваме Ви, че наличностите на продуктите по време на поръчка не са гарантирани ! В случай на изчерпана наличност ще се свържем с Вас своевременно.

С уважение, екипа на GamesLand.bg

Споделете с приятели

Математическо ягство е игра за наблюдение, базирана на пресмятане и „бързо мислене”. Подготовка Разбъркайте белите номерирани карти и ги подредете във форма на квадрат 5 х 5. Разбъркайте целевите карти и ги подредете накуп до квадрата от карти. Картата в центъра на квадрата отбелязва точката на започване. Целта на играта е да се излезе от квадратния лабиринт с цифрите. Как се играе В началото на рунда се изтегля целевата карта и се показва на всички играчи. В този момент, всеки играч започва да търси „математическа пътека” на решетката, която започва от картата в центъра и води напред към ръба на квадрата. Сборовете и разликите на цифрите, показани на картите, трябва да имат за резултат цифрата, показана на целевата карта. Под „математическа пътека”, имаме предвид: преминаването от една карта към съседна карта, чрез извършването на математическа операция на събиране или изваждане при всяко преминаване. Целевите карти, зелени или червени, определят два типа на играта: – Ако е изтеглена зелена целева карта, математическата пътека, трябва да включва най-малко едно изваждане; – Ако е изтеглена червена целева карта, математическата пътека, трябва да включва най-малко две изваждания. Веднага щом играчът намери вярна пътека, той казва: „ГОТОВО!” и показва на всички намерената пътека, като я посочва с пръста си. Например: ако зелената целева карта изисква за резултат 13, играчът може да намери тази пътека: 5 + 3 + 5 -1 + 1 = 13. Ако от друга страна, червената целева карта изисква 6, пътеката може да бъде тази: 5 + 4 – 1 – 2 = 6. Ако математическата пътека е вярна, играчът запазва целевата карта. Ако пътеката не е вярна, играчът е вън за останалата част от този рунд и другите играчи продължават да търсят своите решения. Победителят е първият, събрал 5 целеви карти, или друг брой целеви карти, предварително определен от играчите. На всеки пет рунда, картите от квадрата може да се разбъркват. Карта за грешка На играча, който не е пресметнал вярно, се дава картата за грешка и остава извън играта за останалата част от рунда. Ако, междувременно друг играч каже: „ГОТОВО!” и той/тя също е сгрешил, то този играч получава картата за грешка и остава вън за остатъка от рунда, докато предишният играч с картата за грешка, може отново да се присъедини към играта. Опростена версия за по-малки деца По-лесна версия на играта може да се играе, като се ползват само зелените целеви карти ( които включват само едно изваждане). По-малките деца могат да играят също, без да взимат под внимание целевите карти и свободно да използват събиране и изваждане, докато намират математическите си пъте.

Отзиви

Все още няма отзиви.

Само влезли клиенти, които са поръчали този продукт, могат да оставят отзив.